Napsali o nás - učitelé a studenti

Reakce učitelů a studentů

 

RNDr. Zuzana Faltová, gymnázium Žamberk (11/2019)

 „Na setkání učitelů SŠ v Pardubicích jsem se seznámila s Math4U. Tento produkt se mi velmi líbí a hodnotím ho jako nejlepší elektronicky dostupný materiál svého druhu. 

…. Práce se testy doma i ve škole se mi osvědčila, žáky baví a dosahují lepších výsledků. „

 

Anka Kociánová, Gymnázium Jana Keplera, Praha 6 (4/2020)

„Moc jsem vám chtěla poděkovat za Math4U. Velmi mi pomáhají v mé práci.“

 

Zdeněk Krutil (1/2020)

„Dozvěděl jsem se o vašem potálu math4U, kde jsem se zaregistrovala a jsem nadšen možností tento web používat. Jsem učitel SŠ a možnost vybírat příklady k procvičení z přehledně nabízených kapitol je supr věc. Děkuji vám všem za tuto možnost.“

 

Pavlína Hovorková,  Gymnázium Karviná (4/2021)

„Vaše testy a možnost jejich individuálního vytvoření je skvělá. Již dříve jsem ve výuce používala interaktivní testy Matematika s radostí.  Obojí je a bylo velmi přínosné pro moji výuku.“

 

Jan Netolička (ředitel, Wichterlovo gymnázium, Ostrava-Poruba):

  „Dlouhodobou strategií nejen našeho gymnázia je integrovat výuku anglického jazyka do většiny předmětů. Právě ono přirozené spojení obou jazyků a smazání umělé mezipředmětové hranice je nesmírně efektivní i vůči žákům. Za jeden z největších úspěchů považuji proto vytvoření komplexního nástroje, díky kterému může učitel matematiky s minimální (rozuměj pro výuku nedostatečnou) znalostí anglického jazyka zařazovat příklady v angličtině do běžné výuky. 

Další ohromnou výhodou je existence databáze příkladů rozdělených dle obtížnosti, které jsou vytvořeny středoškolskými pedagogy s dlouholetou praxí. Díky podobě on-line nástroje mohou tyto příklady žáci využívat k procvičování učiva samostatně nebo dle zadání pedagoga. Ohromný význam má tento nástroj zejména nyní - v době, kdy velká část výuky probíhá distančně. Využití internetové databáze příkladů a správných řešení šetří pedagogům čas, který mohou využít např. na videokonference a vysvětlení učiva.

…. V neposlední řadě pak vytvořené nástroje (anglické příklady) začali využívat také vyučující anglického jazyka, kteří zařazují výuku matematiky na úrovni nižšího stupně víceletého gymnázia přímo do výuky anglického jazyka, například ve formě jednoduchých slovních úloh.“

 

Daniel Kašička (ředitel gymnázium a jazyková škola Hladnov, Ostrava):

„Z jazykového hlediska je pro naše gymnázium projekt velmi důležitý především proto, že vznikla rozsáhlá sada příkladů a matematických úloh, které jsou přeložené do španělštiny a angličtiny a tudíž je mohli během distanční výuky používat žáci i učitelé bilingvních tříd (česko-španělských). V posledních letech se snažíme implementovat metodu CLIL do výuky technických předmětů a příklady v angličtině jsou velkou pomocí pro vyučující, kteří se této metodě věnují.“

 

Šárka Staníčková (ředitelka, gymnázium Hrabůvka, Ostrava)

„Projekt je obohacením pro naše studenty, kteří mají možnost zkusit si matematiku jinak, propojit ji s angličtinou.  Studenti i učitelé mají k dispozici uživatelsky přívětivé prostředí, kde najdou kompletní středoškolskou matematiku se zajímavými úlohami. Účast učitelů matematiky z různých zemí brání stereotypům v zadávání a formulaci úloh.“

 

Lucie Šimková, OA Liberec (6/2021)

„Jen jsem vám chtěla napsat, že vaše stránky mají vynikající úroveň, úlohy jsou velmi kvalitně zpracovány a velmi mi usnadňují práci. Ještě jsem se s podobnými stránkami nesetkala.“